مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-24دانش

میز دانشجو| بهره مندی از بورس دولت های خارجی به چه صورت است؟


میز دانشجو در این قسمت به تشریح شیوه نامه بهره مندی از بورس دولت های خارجی می پردازد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ میز دانشجو در قسمت های پیشین به بورس صنعت پرداخت، در این  قسمت از میز دانشجو به شیوه نامه بهره مندی از بورس دولت های خارجی می پردازیم.

 فرآیند انجام کار در هفت مرحله انجام می شود: در مرحله اول اطلاع از بورسیه های واگذار شده و شرایط بهره مندی از طریق اداره کل بورس و اعزام دانشجویان، وزارت امورخارجه و رایزنان علمی و سایر مراجع صورت می گیرد و در مرحله دوم به بررسی اعتبار علمی بورسیه های واگذار شده به لحاظ اعتبار دانشگاه، مقطع تحصیلی و رشته های مورد نیاز است.

مرحله سوم اطلاع رسانی از طریق سایت اداره کل بورس و اعزام دانشجویان است مرحله چهارم بخشنامه به دانشگاه ها برای درج در سایت دانشگاه ثبت نام متقاضیان انجام می شود در مرحله پنجم سامانه های معرفی شده در اطلاعیه بورسیه تحصیلی و بررسی، ارزیابی و تایید نهایی پذیرش توسط کمیته تخصصی ـ علمی، اداره کل بورس و اعزام دانشجویان در مرحله ششم اسامی پذیرفته شدگان نهایی به وزارت امور خارجه، رایزنان علمی، و ارگان ذیربط اعلام می شود.

و مرحله آخر اولویت اعطای بورس تحصیلی با دارندگان دانشنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد و متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| بهره مندی از بورس دولت های خارجی به چه صورت است؟

میز دانشجو| بهره مندی از بورس دولت های خارجی به چه صورت است؟